PRACOWNIK DZIAŁU SPRZEDAŻY / SALES ACCOUNT - BACK OFFICE

DANE OFERTY

MIEJSCE PRACY

Nuove Frontiere Lavoro S.A. Agencja Pracy Tymczasowej działa od 2006r. Obecnie prowadzi działalność na rynku włoskim, polskim i niemieckim. Od lat specjalizuje się w dostarczaniu personelu do różnych branży zawodowych.

Agencja Zatrudnienia NUOVE FRONTIERE LAVORO S.A. na zlecenie niemieckiego klienta z branży motoryzacyjnej poszukuje osób na stanowisko:


PRACOWNIK DZIAŁU SPRZEDAŻY / SALES ACCOUNT - BACK OFFICE


Pracownik w hierarchii organizacji podlega Dyrektorowi ds. Biznesu, będzie odpowiedzialny za uzyskanie maksymalnego zysku ze sprzedaży, rozwój i powiększenie sieci przypisanych klientów poprzez sprzedaż produktów firmy oraz zarządzanie w sposób samodzielny i niezależny klientami i negocjacjami.


Do głównych zadań pracownika będzie należało:

  • Promowanie i zapewnianie współpracy z obecnymi i potencjalnymi klientami poprzez bezpośredni kontakt z klientami;

  • Prezentowanie firmy i portfolio firmy obecnym lub potencjalnym klientom oraz pomoc w wyborze produktów na podstawie ich potrzeb ;

  • Utrzymywanie relacji z klientami poprzez video-konferencje lub wizyty u klientów ;

  • Przygotowwywanie ofert dla obecnych i potencjalnych klientów;

  • Negocjowanie przedstawionych ofert;

  • Kompleksowe zarządzanie informacjami i dokumentacją, od momentu otrzymania zapytania o ofertę do sfinalizowania, przy ścisłej wspólpray z innymi wydziałami firmy;

  • Zarządzanie rozwiązywaniem problemów i skarg klientów, przy współpracy z zespołem pracowników ;

  • Zarządzanie portalem klienta we współpracy z działem wsparcia sprzedaży;

  • Monitorowanie zadowolenia klienta poprzez ocenę klienta;

  • Zarządzanie kontraktami i specyficznymi wymaganiami klienta.


Współpraca z działem handlowym :

  • Zdefiniowanie tabelę planu sprzedaży;

  • Utworzenie grupy produktów;

  • Wprowadzanie do SAP wartości oferowanych i finalnych;

  • Zarządzanie umowami z klientami dotyczącymi ogólnych warunków, inwestycji i cen produktów (poprzez pobieranie, weryfikację przy sprzedaży i wprowadzanie do SAP) ;

  • po zamknięciu negocjacji Koordynowanie przydzielonych tematów;

  • Monitorowanie zadowolenia klienta.


WYMAGANIA FORMALNE

  • Dyplom szkoły średniej lub wyższej o kierunku technicznym ( np.inżynieria zarządzania, mechanika, aeronautyka);

  • co najmniej 2 letnie doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku;

  • Biegła znajomość języka angielskiego;

  • Biegła znajomość języka niemieckiego.


WYMAGANE UMIEJĘTNOŚCI

  • Znajomość technik sprzedaży produktu;

  • Znajomość portalu klienta;

  • Znajomość procesów biznesowych;

  • Znajomość SAP


OFERUJEMY

  • umowę o pracę na czas określony na okres jednego roku z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony (poziom E7 dla początkowej umowy na czas określony, poziom E8 dla kolejnej umowy na czas nieokreślony).


    Miejsce pracy w Wörth am Rhein ( okolice Karlsruhe -Niemcy)


Nuove Frontiere Lavoro S.A. Oddział w Polsce

Adres: 48-300 Nysa ul. Krasickiego 1

Telefon: +48 600 949 477, 77 544 5202

E-mail: [email protected]

WWW: www.nuovefrontierelavoro.it

Certyfikat KRAZ: 16266


Oferty są kierowane do osób obydwu płci.

CV należy przesłać z dopiskiem SAL.ACC.WO w j.niemieckim na adres: [email protected]


CV powinno zawierać klauzulę “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922 z późn. zm.).” Przed wysłaniem CV proszę zapoznać się z informacją o ochronie danych osobowych dostępną na stronie www.nuovefrontierelavoro.pl






Wysłanie CV do pracodawcy jest jednoznacze ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustaw z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. nr 101, poz. 926, ze zm.)"