SERVICETECHNIKER ONSITE SUPPORT UND SERVICEPOINT - INGOLSTADT

DANE OFERTY

  • Typ ofertyPraca stała
  • Pensja: 15-20 EUR/h
  • Firma: hkw GmbH
  • Kontakt: Gregor Pop
  • Telefon: 0048662714217
  • Język obcy: niemiecki
  • Doświadczenie: Minimum 2 lata

MIEJSCE PRACY

W hkw GmbH przygotowaliśmy dla Ciebie atrakcyjne oferty zatrudnienia na produkcji w Niemczech. Praca u naszych klientów to ciekawa opcja przede wszystkim dla osób zainteresowanych stałym i długoterminowym zatrudnieniem. Osoby pracujące w obszarze produkcji otrzymują atrakcyjne wynagrodzenie, którego wysokość uzależniona jest od doświadczenia i znajomości języka. Oferujemy też pracę dla osób bez kwalifikacji zawodowych!

Podejmując współpracę z naszą agencją hkw GmbH, możesz aplikować na ciekawe stanowiska związane z produkcją. Posiadamy lekką pracę przy produkcji (również dla kobiet).

Osobom decydującym się na pracę w Niemczech zapewniamy wsparcie koordynatora przez cały okres współpracy.


Aktualnie dla naszego prestiżowego klienta poszukujemy Kandydata na stanowisko:

Servicetechniker Onsite Support und Servicepoint - Ingolstadt


Zakres obowiązków:


  • Zadania pomocnicze w ramach wsparcia onsite support w lokalizacji klienta w obszarze Windows Client.
  • Wykonywanie prac związanych ze wsparciem IT na podstawie przedłożonych biletów B/F, IMAC i H+E oraz poszczególnych zleceń projektowych
  • Zdalne wsparcie dla innych lokalizacji klientów w Niemczech
  • Wsparcie projektów i rozwiązań specjalnych uzgodnionych z klientem
  • Przestrzeganie przepisów prawnych i wewnętrznych
  • Zarządzanie eskalacjami technicznymi, wspierane przez Bechtle SDM, TL i Sitemanager

Wymagania klienta


  • Szczegółowa znajomość aktualnych systemów operacyjnych Windows.
  • Obsługa stacji roboczych / laptopów z systemem Windows wraz z oprogramowaniem: MS Office, dalej oprogramowania specyficznego dla klienta i środowiska produkcyjnego, a także urządzeń mobilnych - iPhone, iPad, ...)
  • Szczegółowa znajomość sprzętu klienckiego (notebooki, stacje robocze i komputery PC)
  • Wsparcie dla użytkowników końcowych
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej B2
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1

Nice-to-Have Skills:


  • Doświadczenie w zarządzaniu aktywami i systemami biletowymi
  • Zorganizowany sposób pracy
  • Praca z Service Knowledge Management, a także narzędziem do zarządzania wiedzą
  • Solidne doświadczenie, wrażliwość i umiejętności miękkie w kontaktach z kluczowymi klientami
  • Opcjonalna znajomość systemu OS X lub Linux pożądana
Oferta

  • Attraktives Gehalt + Prämiensystem
  • Unbefristete Anstellung
  • Firmenwagen auch zur privaten Nutzung
  • Getränkeauswahl und Kaffee frei
  • Spannende Tätigkeit in einem motivierten Team mit eigenen Gestaltungsmöglichkeiten
  • Aus- und Weiterbildung

Kontakt:

0049 89 24335068

0048 662714217 (WhatsApp)


zawierających następującą klauzulę:


Ich bin mit der Verarbeitung der von mir im Antrag enthaltenen personenbezogenen Daten für die Zwecke des Einstellungsverfahrens gemäß der Verordnung (EU) 2016/679 des Europäischen Parlaments und des Rates vom 27. April 2016 zum Schutz personenbezogener Daten bei der Verarbeitung personenbezogener Daten einverstanden und über den Datenverkehr und die Aufhebung der Richtlinie 95/46 / EG (DSGVO).

Gleichzeitig erkläre ich, dass ich die Informationen des Administrators zur Datenverarbeitung und die Rechte gelesen habe, auf die ich gemäß der obigen Verordnung Anspruch habe.

Wysłanie CV do pracodawcy jest jednoznacze ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."