Specjalista PMO - Biuro Zarządzania Projektami w środowisku Agile
Chcesz rozwijać swoją kariere jako Specjalista PMO w świecie finansów i być częścią firmy, która ceni Twój rozwój i doświadczenie?
Mówisz płynnie po angielsku, znasz podstawy niemieckiego i zastanawiasz się nas wyjazdem do Niemiec ?
Zdobądź wymarzone stanowisko razem z nami
W Adecco prowadzimy bezpośrednią rekrutację dla renomowanego międzynarodowego banku - wiodącej instytucji z siedziba we Frankfurcie nad Menem, zaangażowanej w zrównoważoną transformację w obszarach środowiska, społeczeństwa oraz gospodarki.
Jeżeli szukasz rzetelnej i sprawdzonej firmy , w której możesz wykorzystywać swoje umiejętności, ale także je rozwijać i zdobywać nowe kompetencje – aplikuj juz dzisiaj na stanowisko:
Specjalista PMO - Biuro Zarządzania Projektami w środowisku Agile
Benefity pracownicze:
-Usługi relokacyjne: kompleksowe wsparcie w zakresie relokacji, organizowania dokumentów i zakwaterowania, pokrycie kosztow przyjazdu do Niemiec oraz zakwaterowania przez 6 miesiecy dla pracownika oraz w razie potrzeby dla najbliższej rodziny;
-Rozwój zawodowy: bezpłatne kursy języka niemieckiego;
-Elastyczne godziny pracy: 38 godzin tygodniowo;
-30 dni urlopu + 2 dodatkowe dni świąteczne;
-Opcja home office: możliwość pracy w domu (także z Polski) w 60%;
-Workation: 20 dni pracy niezależnej od lokalizacji;
-Przedszkole firmowe: opieka nad dziećmi na miejscu;
-Bilet miesieczny 49 euro na cale Niemcy;
-Atrakcyjne oferty bankowe;
-Świadczenia rentowo socjalne;
-Nowoczesna stołówka, darmowe napoje oraz owoce w biurze;
Wymagania:
-Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki ekonomiczne;
-Wieloletnie doświadczenie zawodowe we wdrażaniu i zarządzaniu projektami w środowisku finansowym i bankowym;
-Praktyczną wiedza na temat zwinnych metod zarządzania projektami i technik moderowania;
-Biegła znajomość MS Office, MS SharePoint, dobra znajomość Jira będzie dodatkowym atutem;
- Umiejętności organizacyjne i precyzyjny, zorientowany na cel styl pracy;
-Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i dobra znajomość języka niemieckiego;
-Zdolności analityczne;
-Komunikatywność, zaradność, umiejętność pracy pod presją;
Zadania:
-Planowanie i koordynacja postępu projektów oraz raportowanie na temat ich przebiegu i wyników prac;
- Ogólne zarządzanie zasobami i zgodność z centralnymi celami budżetowymi;
- Monitorowania zależności czasowych i merytorycznych w ramach danego projektu i na interfejsach - zwłaszcza podczas zarządzania ryzykiem;
- Koordynacja procesów pozyskiwania umów, decyzji i pozwoleń niezbędnych do realizacji projektu.
- Koordynacja pracy oraz przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi zespołami;
- Komunikacja z interesariuszami, przygotowywanie dokumentów decyzyjnych;
- Organizowanie wydarzen bisnesowych;
Aplikuj lub poleć oferte znajomym i zdobądź premie
Zapraszam do kontaktu :)