oferta bezpłatna
dodano dzień temu

Specjalista PMO - Biuro Zarządzania Projektami w środowisku Agile

Frankfurt am Main flagNiemcy
Wyświetleń: 13Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
angielski
Typ oferty:
Praca z zakwaterowaniem
Doświadczenie:
Minimum 3 lata

Chcesz rozwijać swoją kariere jako Specjalista PMO w świecie finansów i być częścią firmy, która ceni Twój rozwój i doświadczenie?

Mówisz płynnie po angielsku, znasz podstawy niemieckiego i zastanawiasz się nas wyjazdem do Niemiec ?

Zdobądź wymarzone stanowisko razem z nami

W Adecco prowadzimy bezpośrednią rekrutację dla renomowanego międzynarodowego banku - wiodącej instytucji z siedziba we Frankfurcie nad Menem, zaangażowanej w zrównoważoną transformację w obszarach środowiska, społeczeństwa oraz gospodarki.

Jeżeli szukasz rzetelnej i sprawdzonej firmy , w której możesz wykorzystywać swoje umiejętności, ale także je rozwijać i zdobywać nowe kompetencje – aplikuj juz dzisiaj na stanowisko:

Specjalista PMO - Biuro Zarządzania Projektami w środowisku Agile

Benefity pracownicze:

-Usługi relokacyjne: kompleksowe wsparcie w zakresie relokacji, organizowania dokumentów i zakwaterowania, pokrycie kosztow przyjazdu do Niemiec oraz zakwaterowania przez 6 miesiecy dla pracownika oraz w razie potrzeby dla najbliższej rodziny;

-Rozwój zawodowy: bezpłatne kursy języka niemieckiego;

-Elastyczne godziny pracy: 38 godzin tygodniowo;

-30 dni urlopu + 2 dodatkowe dni świąteczne;

-Opcja home office: możliwość pracy w domu (także z Polski) w 60%;

-Workation: 20 dni pracy niezależnej od lokalizacji;

-Przedszkole firmowe: opieka nad dziećmi na miejscu;

-Bilet miesieczny 49 euro na cale Niemcy;

-Atrakcyjne oferty bankowe;

-Świadczenia rentowo socjalne;

-Nowoczesna stołówka, darmowe napoje oraz owoce w biurze;

Wymagania:

-Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki ekonomiczne;

-Wieloletnie doświadczenie zawodowe we wdrażaniu i zarządzaniu projektami w środowisku finansowym i bankowym;

-Praktyczną wiedza na temat zwinnych metod zarządzania projektami i technik moderowania;

-Biegła znajomość MS Office, MS SharePoint, dobra znajomość Jira będzie dodatkowym atutem;

- Umiejętności organizacyjne i precyzyjny, zorientowany na cel styl pracy;

-Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i dobra znajomość języka niemieckiego;

-Zdolności analityczne;

-Komunikatywność, zaradność, umiejętność pracy pod presją;

Zadania:

-Planowanie i koordynacja postępu projektów oraz raportowanie na temat ich przebiegu i wyników prac;

- Ogólne zarządzanie zasobami i zgodność z centralnymi celami budżetowymi;

- Monitorowania zależności czasowych i merytorycznych w ramach danego projektu i na interfejsach - zwłaszcza podczas zarządzania ryzykiem;

- Koordynacja procesów pozyskiwania umów, decyzji i pozwoleń niezbędnych do realizacji projektu.

- Koordynacja pracy oraz przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi zespołami;

- Komunikacja z interesariuszami, przygotowywanie dokumentów decyzyjnych;

- Organizowanie wydarzen bisnesowych;

Aplikuj lub poleć oferte znajomym i zdobądź premie

Zapraszam do kontaktu :)

Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Adecco Personaldienstleistungen GmbH


Frankfurt am Main, Niemcy
06681944160
Osoba Kontaktowa
Justyna Magdalena Zuk
strona www:
www.adecco.de