Pielęgniarka (Niemcy)
Pielęgniarka (Niemcy)
NIEMCY, BADEN WÜRTEMBERG, BAYERN, HESJA I TURYNGA
Silverhand to międzynarodowa agencja zatrudnienia specjalizującą się w rekrutacji fachowców do pracy za granicą. Pomożemy Ci znaleźć pracę w takich krajach, jak: Niemcy, Austria, Holandia, Belgia, Islandia, Norwegia, Dania, Szwecja i wielu innych.
Oferujemy szeroki wybór stanowisk w branżach technicznych, produkcyjnych i budowlanych. Nasz zespół zapewnia wsparcie na każdym etapie rekrutacji.
Numer referencyjny oferty: 22671
Medycyna / Opieka
Oferujemy:
• zatrudnienie na warunkach niemieckich – niemiecki Pracodawca (nie w delegacji)
• atrakcyjne wynagrodzenie 30 EUR brutto / godzinę
• zakwaterowanie zorganizowane i opłacone przez Pracodawcę
• składki oraz podatki odprowadzane w Niemczech przez Pracodawcę
• możliwość rozwoju zawodowego oraz długofalowej współpracy
• wsparcie naszych Konsultantów w koordynowaniu zatrudnienia
• ubezpieczenie dla Pracownika i jego rodziny
• respektowane prawo do urlopu
• nasze usługi są bezpłatne (m. in. tłumaczenie oraz profesjonalne przygotowanie CV w j. niemieckim na potrzeby rekrutacji)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należy:
• kompleksowa opiekę podstawowa i specjalna mieszkańców i pacjentów
• prowadzenie dokumentacji i współpraca z lekarzami
• udział w rehabilitacji pacjenta
• doradzanie starszym osobom/pacjentom w sprawach osobistych i społecznych
• dyspozycja dla pacjentow i ich krewnych.
Wymagania:
• Uznanie zawodu w Niemczech lub ukończone Ausbildung w Niemczech jako:
o Pflegefachfrau / Pflegefachmann
o Gesundheits- und Krankenpfleger/in
o Altenpfleger/in
• Znajomość języka niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację i tworzenie zdań (min. B1/B2)
• Gotowość do podróży po całych Niemczech, głównie południowe landy: Baden-Württemberg, Bayern, Hesja, Turyngia
• Prawo jazdy i własny samochód – mile widziane
• Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w:
o szpitalu
o domu opieki
o innych placówkach opiekuńczych
Oferta skierowana do kobiet i mężczyzn spełniających warunki rekrutacji.